پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان نور
کد خبر: 4085874
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان نور

از سوی ستاد جاماندگان اربعین حسینی، پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان نور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قنبر علی احمدی امام جمعه و رییس ستاد جاماندگان  اربعین حسینی شهرستان نور، در گفت‌و‌گو با ایکنا از مازندران گفت: همه تلاش حضرت اباعبدلله الحسین(ع)، سرور و سالار شهیدان  جهت رشد تفکر و اندیشه در جامعه بود.
وی افزود: پیاده‌روی اربعین حسینی  یک آیین بزرگ مذهبی و کنگره عظیم جهانی است، که همه گروه‌ها و مذاهب اسلامی در آن شرکت می‌کنند.

احمدی  با بیان این که اربعین نماد حادثه عاشورا هست که باید زنده نگه داشته شود. اظهار کرد: این  راهپیمایی  مقدمه‌ساز  تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر (عج ) است.

رئیس ستاد احیا کنندگان اربعین حسینی شهرستان نور خاطرنشان کرد: پیرو تصمیمات ستاد جاماندگان اربعین حسینی، قرار بر این است که  پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان نور، 26 شهریور ماه راس ساعت 10 صبح، با حضور مردم مومن و شهید پرور شهرستان در گلزار شهدای نور، به سمت گلزار شهدای رویان برگزار شود.

 وی در پایان با بیان این طبق تصمیم ستاد جاماندگان اربعین حسینی، در طول مسیر پیاده روی  موکب‌هایی برپا می‌شود گفت: پس از پایان پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، عزاداران حسینی با حضور در گلزار شهدای رویان به قرائت زیارت اربعین و نوحه خوانی می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha